Kalite ve Hijyen

hijyen

Personel Hijyeni

İnsan kaynakları mikrobiyolojik ve yabancı madde konteminasyonunu önlemek amacıyla personelimizi yemek üretimi ve servisi sırasında, el ve vücut temizliğinin önemi konusunda bilinçlendirir; onların sağlık ve portör kontrollerini düzenli olarak yaptırırız.

hijyen
Hijyen

Dengeli ve sağlıklı beslenme ilkesi doğrultusunda, konusunda uzman ve eğitimli personelleri ile RUMELİ MUTFAĞI HAZIR YEMEK SANAYİ sizlere en iyiyi sunmak için çalışmaktadır. Temel prensibimiz KALİTE, LEZZET ve HİJYEN’dir.

İş yerlerinizin toplu yemek ihtiyacını karşılamanın yanı sıra; davetleriniz, toplantılarınız, özel günlerinizde seçkin mönülerimiz ve deneyimli personellerimizle yanınızdayız.

Fabrikamız modern pişirme koşulları, ideal havalandırma sistemi, su arıtma sistemi, soğuk hava depoları, nakil araçları hijyeni ile sağlığınızı öncelikli unsur olarak korumaktadır.

hijyen

ISO 22000:2005 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemine sahip taşeron firmalara, Hijyen Kalite Yönetim ve Satın Alma ekibi tarafından gerçekleştirilen ziyaretlerde, güvenli gıda üretimi hammadde tekstür ve duyusal özellikleri incelenir.
Uygun görülen firmalar deneme sürecine alınarak değerlendirmeye tabi tutulur. Olumlu değerlendirme sonucunda çalışmaya başlanır.

Bünyemize alınan tüm hammaddeler ancak Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi süreçleri takip edilerek kabul edilir ve son ürüne işlenir. ISO 22000:2005 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi garantisi olmayan hiçbir ürün kabul edilmez.

Servis Hijyeni

Personel; tabak, çatal, kaşık, bıçak ve bardaklar başta olmak üzere tüm ekipmanların servis şekli ve hijyen koşulları ile ilgili bilgilendirilir. Sıcak yemek servis kurallarına göre; sıcak yiyecekler, 85 dereceye ayarlı benmarilerde sunulur. Soğuk servis kurallarına göre; soğuk yiyecekler, +4 dereceye ayarlı soğuk sunum barlarında sunulur. Servis süresi sonunda, kalan tüm yiyecekler imha edilir. Servis başlangıcında sunum öncesi kontrol formları ile yemeklerin sıcaklık, tat, koku, görüntü gibi özellikleri kontrol edilerek, kayıt altına alınır. Servis bitiminde, öğündeki hizmet değerlendiren birim kontrol formları kullanılır.